Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä jokainen Turun yliopistossa kemiaa tai biokemiaa opiskeleva henkilö tai muu edellä mainituista aloista kiinnostunut henkilö ostamalla jäsenyyden Kide.appista. Jäsenmaksun suuruus vuonna 2023 on 5 €/vuosi tai vaihtoehtoisesti 20 €/5 vuotta.

Jos et uusi jäsenyyttäsi, poistetaan tietosi jäsenrekisteristämme kun jäsenmaksun eräpäivä (31.1.) on ohitettu.

Kemian ja biokemian opinnot aloittavien opiskelijoiden ensimmäinen jäsenmaksu maksetaan elo-syyskuun vaihteessa orientaatioviikolla. Tämä jäsenmaksu sisältää myös seuraavan vuoden jäsenmaksun. Jäsenmaksun maksaminen ja ainejärjestön jäseneksi liittyminen on uusille opiskelijoille luonnollisesti vapaaehtoista.

Seniorijäseneksi hakeminen

Kun olet ollut vähintään 5 vuotta TYK ry:n jäsenenä, on sinulla mahdollisuus hakea seniorijäsenyyttä (puhekielessä ikijäsenyys). Seniorijäsenenä olet oikeutettu jäsenetuihin ilman että vuosittaista jäsenmaksua tarvitsee enää maksaa. Hallitus käsittelee hakemukset ja hyväksyy uudet seniorijäsenet kokouksissaan.

Siirry tästä seniorijäsenyyshakemukseen.

Kinfo-lista

Jos haluat liittyä TYK ry:n sähköpostilistalle, lähetä sähköposti osoitteeseen kinfo-join@utu.fi. Vastaa vahvistusviestiin muuttamatta otsikkoa tai viestin sisältöä mitenkään.

Jos haluat erota Kinfo-listalta, lähetä sähköpostia osoitteeseen kinfo-leave@utu.fi. Vastaa vahvistusviestiin muuttamatta otsikkoa tai viestin sisältöä mitenkään.